Home » Over

De persoon achter het bedrijf

Mag ik me even voorstellen? Anke Keijsers.


Natuurlijk wil je graag een foto zien en achtergrondfeiten kennen, voordat je besluit om met iemand samen te werken. De marketing van jouw merk is namelijk je visitekaartje, de manier waarop anderen jouw bedrijf leren kennen. Dat laat je niet zomaar aan iemand over.  Anderen omschrijven mij als een sfeermaker en iemand die resultaatgericht werkt. Bij referenties lees je wat opdrachtgevers over mijn werk schreven. 

Mijn passie is het vertalen van de kernwaarden van een bedrijf, het authentieke verhaal van een organisatie, naar commerciële en resultaatgerichte (online) marketingplannen en de uitwerking daarvan.  Dit doe ik:

  • als interimmer: bijv. wanneer een collega zwanger of langdurig ziek is of wanneer er een groot project snel af moet. 
  • door middel van mijn marketing wasstraat; een efficiënte manier om je merk weer te laten blinken in een sessie van 2 uur tot bijv. 1 middag per week. 


Het uitgangspunt:

Of het nu gaat om het verbeteren van je naamsbekendheid, het aanscherpen van je teksten of het generen van sales qualified leads, mijn aanpak is altijd data-driven. Meten is immers weten. 

 

Mijn achtergrond:

Van 2005-2012 werkte ik als consultant bij IPM/ Panteia; hier gaf ik A-merken zoals Bolletje, Efteling, Nickelodeon en VGZ marketing- en communicatie advies op basis van consumentenonderzoek. Van 2012 tot het voorjaar van 2018 was ik de trotse marketing manager van Verdel, waar ik eindverantwoordelijk was voor alle merken van deze internationale speler in de bloemen- en planten. In de zomer en herfst van 2018 verving ik de marketingmanager van UniCarriers Nederland  waar ik de online marketing een boost wist te geven. Van december tot en met augustus 2018 mocht ik één van de marketingadviseurs van de Haagse Hogeschool vervangen en hield ik me  actief bezig met het werven van nieuwe studenten. Bij VTTI verving ik de communicatie-manager tijdens haar verlof en hield ik me bezig met de rebranding van hun verschillende merken. Hierna werd ik weer benaderd door UniCarriers en kon ik een grote rol spelen in de rebranding naar Mitsubishi Forklikft Trucks Benelux en mocht ik parallel hieraan ook weer een marketingadviseur bij de Haagse Hogeschool vervangen. 

 

De rode draad in mijn carrière?  Ik kom het beste tot mijn recht in een internationale en no-nonsens omgeving waar hard wordt gelachen en hard wordt gewerkt. 

De visie:

In mijn logo zie je, als je goed kijkt, een kroon. Deze past goed bij mijn achternaam én staat symbool voor creatief meesterschap. Dus ik zet graag, samen met jou, de kroon op jouw merk.